DarkFall

Vse o MMORPG... :)

Moderátoři: Hunter, Tremere

scrat23
Příspěvky: 17
Registrován: 15 kvě 2008 23:39
Kontaktovat uživatele:

Re: DarkFall

Příspěvek od scrat23 » 09 led 2009 01:57

Tremere píše:no tak se nam to blizi ....hodla to nekdo zkusit krom me a auspa? mohli by jsme se nejak domluvit za co klikati...pac jsou racial wars...
ja chcu hrat za mahirimi....to jsou ti psohlavci
Je nějaký web z možnými povoláními u všech ras?

Uživatelský avatar
Tremere
Příspěvky: 756
Registrován: 02 led 2006 20:19
Bydliště: Liberec - The Smoking Geto
Kontaktovat uživatele:

Re: DarkFall

Příspěvek od Tremere » 09 led 2009 07:40

tohle je UO like hra...zadne povolani se nekonaj...vezmes skill na sword a marujes swordem a zveda se ti swordmanship...vemes heal magii a kouzlis a zveda se ti skill magicke skoly....vemes stit a jdes se branit a zveda se ti parry skill....vemes par dalsich skillu a je z tebe trebas paladdin...

asi takhle
zadne povolani nebudou je to ciste na tobe jestli chces bejt archermage ci assassin apod. podle toho co vlastme delas, s cim bojujes, co trenujes, co si vemes za skilly - to proste ses :) dle meho nejlepsi system - protoze po letech muzes bejt elder mag + archer + melee class..ale zabere ti to dost casu ze jo..takze na zacatku bude dobry se soustredit na par skillu aby se nam hralo dobre...

classy sic nejsou...ale co vim... tak rasy budou ovlivnovat nektere skilly....jestli jen to...co mas na zacatku za skilldeck... nebo budou skilly ovlivnovat primo to nevim...
Kdyz uz mas pratele, je cas najit si nepratele.
-GOLD MMOPRG RULE
Kdyz uz hrat...tak kvuli kvalitni komunite...bohuzel jsem v cechach zadnou nenasel (cest vyjimkam [Sengaia])
Pure PvP jako od Perwolu? HERE > http://www.GuildWars.com
Na co cekat? ??? http://www.youtube.com/watch?v=_bYYT6Wg3Gg

scrat23
Příspěvky: 17
Registrován: 15 kvě 2008 23:39
Kontaktovat uživatele:

Re: DarkFall

Příspěvek od scrat23 » 11 led 2009 05:02

Já pojedu asi za Alfary, ale bojim se toho, že to pojedu sám a jak asi víte Alfaři se nepřátelí s žádnou jinou rasou :X
No ještě uvidim.

Pokud si pamatujete Scum z AoC, tak ty to jdou pařit taky, takže se fakt teším, oni to uměli okořenit v AoC, takže nepochybuju, že tady to okoření 3x tolik :X
http://www.youtube.com/watch?v=JI50omntHvA

Uživatelský avatar
Tremere
Příspěvky: 756
Registrován: 02 led 2006 20:19
Bydliště: Liberec - The Smoking Geto
Kontaktovat uživatele:

Re: DarkFall

Příspěvek od Tremere » 11 led 2009 06:52

jo scumm byli dobri protivnici....rychle lehali :p
no za alfary dle meho bude hrat spoustu lidi ... mahimirove maji spojenectvi s orkama
Kdyz uz mas pratele, je cas najit si nepratele.
-GOLD MMOPRG RULE
Kdyz uz hrat...tak kvuli kvalitni komunite...bohuzel jsem v cechach zadnou nenasel (cest vyjimkam [Sengaia])
Pure PvP jako od Perwolu? HERE > http://www.GuildWars.com
Na co cekat? ??? http://www.youtube.com/watch?v=_bYYT6Wg3Gg

scrat23
Příspěvky: 17
Registrován: 15 kvě 2008 23:39
Kontaktovat uživatele:

Re: DarkFall

Příspěvek od scrat23 » 11 led 2009 19:29

No myslel jsem to tak, že si třeba s tebou nebo s někym jiným koho znám a bude u jiné strany než Alfar nemužu zahuntit (PvP/PvE) :/
Což je docela blbý

Nějaké přeložené info, které asi už znáte ale i tak :P
Humans: Spojenci s Dwarfy a Mirdainy. Nepřátelé s ostatními (Orc,Mahirim,Alfar)
Dwarves: Spojenci s Humany, neutrální s Mirdainy. Nepřátelé s ostatními.
Mirdain: Spojenci s Humany, neutrální s Dwarfy. Nepřátelé s ostatními.
Orks: Neutral/spojenci s Mahirim(to je trochu nejasný). Nepřátelé s ostatními. - u tohodle bych řekl, že jsou spojenci i netrální = můžete s jim pomáhat, ale nemusíte.
Mahirim : Neutrální/spojenci s Orks, nepřátelé s ostatními.
Alfar: Nepřatelé s ostatními.

Co je systém politická angažovanost? (Nevim, jak jinak tady přeložit slovo alignment)
Dárkfall využívá systém pol. angažovanosti, který má různé effekty. Jestli napadnete někoho zpřátelené rasy, tak ztratíte pol. angažovanost. Jestliže zabijete někoho nepřátelské rasy, tak zas získáte pol. angažovanost. To může být měřeno -100 +100 (asi jak moc pomáháte, tolik bodu dostáváte/ztrácíte) , záleží na vaší hře. Například : Když jste Human a hrajete s vašim přítelem Orkem, tak musíte vzít v úvahu pol. angažovanost. Jako Human jste spojenci s Dwarfy, takže když zaútočíte na dwarfa ztratíte pol. angažovanost. Jestliže vyléčíte vašeho přítele Orka, ztatíte pol. angažovanost. Samozřejmě jestli se staráte nebo ne o pol. angažovanost je na vás. Můžete útočit na Dwarfa a léčit vašeho přítele Orka, a nesete důsledky.

Řekněme, že jste pomohli Orkovy, aby zabil Dwarfa a uvidíte sebe se záporným pol. angažování. V závislosti na tom jak špatné to je, budete mít potíže se vsupováním do některých měst. Záleží na klanu, jaké nastaví pravidla v daném městě. Pro některé to nebude problém, pro některé zas ano a budete mít problém s guardy nebo s hráči samotnými. Některé klany mohou vysloveně řídit města jen pro kriminální hráče. Hráči se záporným pol. angažováním mohou být napadeny spojenci, aniž by spojenec nesl důsledky na jeho pol. angažovanosti.

A něco k Guildám/Klanům:

Jaký je smysl/motiv pro pvp?
Všude po Agonu, světa Darkfallu, je asi 100 strategických Clan Stones. Ty můžou být drženy klanem. Klan ovládajíci tyto Stony má kontrolu nad oblastí, kde může budovat velká města, která mají obrovské výhody. Klan udělá zákony, které musí být v dané oblasti a ve městě dodržovány. (O zákonách byla řeč, pokud je porušíte budou vás hledat stráže v té oblasti a máte zákaz do daného města to platí i pro PK (vraždy) dané rasy co má to území. Výhody, které město přinese bude pro všechny (nevim jestli to mysleli, pro všechny lidi v oblasti bo jen členy klanu). O tyhle oblasti bude možné nadálě bojovat klany vs klany, není snadny jej dobít (říkají autoři)

Rozhodně to vypadá zajmavě.

Taky jsem se dočetl, že questy budou řešeny přes HTML. Autoři se už dříve zmiňovali o tom, že hráči samotní budou moci přispívat do hry, že se díky tomu systému bude plno věcí rozšiřovat díky nim, takže pokud někdo má chuť vytvořit nějaký vlastní quest a zvládá HTML, tak bude mít možnost.

Smrt tu bude velmi drahá, pokud umřete zůstanou v tělu všechny věci a resnete se nahý jen se základním armorem. To ještě jde v UO jste ztratili úplně vše, nevim jak to bude řešené např v nějakých castle siege atd.

Mountu bude ve hře dost, nejsou vůbec drahý, nebo nepolapitelný. Četl jsem že si plno zvěře, mobů můžete ochočit a trénovat je tak dal, mounti se mohou naučit úplně stejné věci jako všechny ostatní chary, ale to už bude asi horší.


Klíčové featury pro Darkfall?

* No Levels : Darkfall používá skill systém, takže každý je více méně jedinečný.
* Non-consentual Pvp : Můžete být napadnut nebo můžete napadat po celém světe Darkfallu
* Alignement System : Váš hrací styl má dopad na to jak na vás koukají ostatní hráči, viz výše
* Full loot : Každý item může být sebrán z vaši mrtvoli, včetně veškerého vybavení.
* FPS/TPS Gameplay : Vzdálené(ranged) útoky jsou FPS, Melee je TPS (těsný).
* Manual Targetting : Všechno targetujete manuálně.
* Friendly-Fire : FF je všude.
* No Radar : Detekce nepřítele je zcela na vašich smyslech, prý boj, vyky šípů, mečů, kouzel jsou hodně slyšet.
* Minimal-HUD :Tady sledujete hru né 50 bar-slotů.
* Backpack Slots :Zde nejsou sloty v inventáři, pouze zatížení vaší postavy.
* SCS : Můžete mít pouze jeden char na 1 server
* No Instances : Svět je simulován pro 10 000 hráčů, vše bez instanci, pouze krátke loadingy do domů, jeskyň.
* Crafting : Každý item může hráč vytvořit, nsjou zde nějaké ultra epic, special věci. Jen je v craftu rozdíl v rasách, ale když zabijete Orka co má specifickou zbraň pro svoji rasu neznamená že ji po jeho smrti neůžete vzít a nosit. Více o rasových zbraní zde: http://sugest.cz/index.php/darkfall-onl ... sove-zbran
* New Characters : Tvůj nový char není zbytečný, 4 nové chary jsou stejně silné jako 1 veterán.
* Skills : Zde je přibližně 500 skillů a 500 spelů v DF. Asi 5% jsou specifické jen pro určité rasy.
* No Stealth : Budete-li skrytí i tak budete moci být víděni/slyšení. (Asi to myslí tak, že stealth tu není můžete se schovat jen za stromy, keře atd, nebo vylézt na stromy)
* Racial Language : Každý si může povídat s každým, bez ohledu na rasu.

Uživatelský avatar
Tremere
Příspěvky: 756
Registrován: 02 led 2006 20:19
Bydliště: Liberec - The Smoking Geto
Kontaktovat uživatele:

Re: DarkFall

Příspěvek od Tremere » 12 led 2009 11:46

no z toho je zrejme, ze trebas ciste PK postavy nebudou mit moc sanci...pokud nebudou v klanu, ktere vlastni uzemi/mesto... coz je pozitivni - nebude tu pobihat plno blbecku ...ale radeji lide budou soustredit sve sily do celku - guild, racial wars

To dropnuti vseho dle meho bude i pri oblehani...pokud darkfall pujde cestou UO - coz asi ano, tak veskery equip bude spotrebak a jen par rare itemu - s bonusem, ktery nebude tolik drasticky jak to vidime u jinych mmo...uz davno psali, ze veskerej equip, kterej nekde muzete najit se da i postavit...pokud na to mate dost potrebnych surovin....

K tomu pk jeste ...muzete bez problemu zabit typka ze sve rasy pokud vam opravdu prekazi...pac zaporna karma se da vyfarmit naz5, ale neni tomu tak jak u jinych mmo zabijenim mobu ci plnenim questu, ale zabijenim enemy :D Ale i tak doufam, ze moc pk pobihat nebude, ale bude se spis pobihat proti opozici....

cely sem to od tebe necetl, precetl jsem si to uz na offic foru...ale urcite se tam potkame...i kdyz ja planuju - mozna az koncem mesice zaplaceni a stazeni....zaprve nechci jit na prvni server kde se bude soustredit dost HC guild s jasnou predstavou a za druhe bych si to rad stahl normalni rychlosti...pokud bude jen digital download tak potes :p
Kdyz uz mas pratele, je cas najit si nepratele.
-GOLD MMOPRG RULE
Kdyz uz hrat...tak kvuli kvalitni komunite...bohuzel jsem v cechach zadnou nenasel (cest vyjimkam [Sengaia])
Pure PvP jako od Perwolu? HERE > http://www.GuildWars.com
Na co cekat? ??? http://www.youtube.com/watch?v=_bYYT6Wg3Gg

scrat23
Příspěvky: 17
Registrován: 15 kvě 2008 23:39
Kontaktovat uživatele:

Re: DarkFall

Příspěvek od scrat23 » 14 led 2009 20:09

Jak si myslíte, že to tam bude s botama? Zatím to vypadá, že pro ně to tak bude dobrý, když můžeš vše ukraftit a prodat.

Uživatelský avatar
Tremere
Příspěvky: 756
Registrován: 02 led 2006 20:19
Bydliště: Liberec - The Smoking Geto
Kontaktovat uživatele:

Re: DarkFall

Příspěvek od Tremere » 15 led 2009 12:00

podle meho zalezi hodne kolik lidi to bude nakonec hrat...pac mmo, kterou hraje par nadsencu boti okuopvat nebudou...male vydelky...
ale jelikoz je jedna rasa na server tak neocekavam, ze jich tam bude pobihat mnoho...zvlast pokud to bude fps tak si ani neumim moc predstavit jak trebas boti z l2 by mobovali v DF....je jasny ze se neco najde ...jak to ochcat...ale to potrva...
v AoC sem snad ani boty nevidel...ale farmare co prodavaji goldy ano....
Kdyz uz mas pratele, je cas najit si nepratele.
-GOLD MMOPRG RULE
Kdyz uz hrat...tak kvuli kvalitni komunite...bohuzel jsem v cechach zadnou nenasel (cest vyjimkam [Sengaia])
Pure PvP jako od Perwolu? HERE > http://www.GuildWars.com
Na co cekat? ??? http://www.youtube.com/watch?v=_bYYT6Wg3Gg

scrat23
Příspěvky: 17
Registrován: 15 kvě 2008 23:39
Kontaktovat uživatele:

Re: DarkFall

Příspěvek od scrat23 » 15 led 2009 21:07

Odloženo na další měsíc, tento měsíc bude dostupný trial jen pro vyvolené.

http://forums.darkfallonline.com/showth ... p?t=106082

Takže daji Darkfall do prodeje v polovině února = bude ho možné předobjednat. Původně (22.1) by ho nestihli dát do prodeje a bylo by možně si krab. verzi objednat až tak za 14 dni po vydání.

No když někteří čekají 7 let, tak ten měsíc je málo :X

Uživatelský avatar
Tremere
Příspěvky: 756
Registrován: 02 led 2006 20:19
Bydliště: Liberec - The Smoking Geto
Kontaktovat uživatele:

Re: DarkFall

Příspěvek od Tremere » 16 led 2009 09:07

ja si klido pockam na krabicovou verzi
Kdyz uz mas pratele, je cas najit si nepratele.
-GOLD MMOPRG RULE
Kdyz uz hrat...tak kvuli kvalitni komunite...bohuzel jsem v cechach zadnou nenasel (cest vyjimkam [Sengaia])
Pure PvP jako od Perwolu? HERE > http://www.GuildWars.com
Na co cekat? ??? http://www.youtube.com/watch?v=_bYYT6Wg3Gg

Uživatelský avatar
Ms
Příspěvky: 80
Registrován: 03 led 2006 18:17
Kontaktovat uživatele:

Re: DarkFall

Příspěvek od Ms » 16 led 2009 17:26

Az to vyjde vyzkousim.

Uživatelský avatar
Anleah
Příspěvky: 13
Registrován: 05 říj 2006 20:38
Kontaktovat uživatele:

Re: DarkFall

Příspěvek od Anleah » 17 led 2009 06:30

HmHm nevypada to jako spatne ;) mam ted dcla chut neco zaklikat (dmnti zima) - ale keby to melo byt neco kde treba zabijet moby... asi bych se ublila k smrti... l2 podobne sracky a cesku komunitu neeeeee... tak bych tohle mozna i zkusila jen nwm jak na tom budu s casem (dmntni skola z ktery stejne asi vyletim :D) dyz se teda muzu pridat ;p
Obrázek

Uživatelský avatar
Black Fox
Příspěvky: 228
Registrován: 28 zář 2006 08:11
Bydliště: Jarov
Kontaktovat uživatele:

Re: DarkFall

Příspěvek od Black Fox » 17 led 2009 10:26

No mozna se kvuli DarkFall vykaslu na Aion :)

scrat23
Příspěvky: 17
Registrován: 15 kvě 2008 23:39
Kontaktovat uživatele:

Re: DarkFall

Příspěvek od scrat23 » 17 led 2009 15:57

Tady je ten článek z prosince 2008 z MMORPG.com - není to můj překlad. Doporučuji přečíst, je tam i pěkný důvod proč vznikl Darkfall - s tím názorem co tam říkal se plně ztotožňuju :X

[Milford - 14.01.2007 - 09:10]
Článek je převzat a přeložen ze serveru mmorpg.com a celé originální znění je možné nalézt v odkaze na originální článek pod textem.


Tasos Flambouras, výkonný producent nám prozradil pár nových informací o připravované hardcore PvP hře Darkfall.

Vzhledem k tomu jak dlouho je Darkfall ve vývoji, kdy se můžeme těšit na začátek beta testování a kdy se už konečně dočkáme vydání?
Jak jsme už dříve řekli. Je velice těžké zvládnout betatesting a zároveň ještě na hře pracovat. A to hlavně z důvodu, že všichni naši lidé jsou zaměstnáni výrobou. Momentálně jsme ale konečně dospěli do stádia kdy jsme připraveni přijmout externí betatestery a rozjet betatest, což je vlastně i naše priorita. A co se týče data vydání. Ano máme určitou představu o datu, ale jak jistě víte, v průběhu betatestu se může ledacos změnit a tak si myslíme, že je lepší počkat až si budeme zcela jistí.

Hodně se mluví o rozsáhlé škále úpravy vzhledu postavy. Můžete nám z toho něco přiblížit?
Úvodní úprava vzhledu se provádí ve speciální obrazovce na začátku hry. Zde si hráč může vybrat ze šesti hlavních ras Darkfallu a samozřejmostí je i volba pohlaví. Dále je pak na výběr změna obličeje, tvar a barva vlasů, odstín a barva pokožky, fousy, tetování, piercing, šperky plus několika dalších nastavení.
V průběhu hraní si pak můžete změnit vzhled vousu a vlasů, jejich barvu či třeba přidat tetování nebo odebrat šperky či piercing. Dále je ve hře nepřeberné množství oblečení, brnění či tunik, jejichž jednotlivé části se dají všemožně kombinovat a vytvářet tak různorodé komplety. Dále jsou zde takzvané rasové odlišnosti. Což znamená že mnoho brnění má pro každou rasu speciální modifikace, které se ještě dají poupravovat podle libosti. A v neposlední řadě si samotní hráči budou moci svoje oblečení libovolně obarvovat či poupravovat podle klanové příslušnosti.
Ale vzhled je jen špička ledovce v tom jak se hráč bude odlišovat od ostatních. Ve hře je celkem 500 skillů a kouzel, které jste schopni vytrénovat na „master“ level a tím pádem každý hráč bude umět rozdílné věci. A nakonec tu bude „fame“ systém, který bude dávat ještě menší šanci na to, že se potkají dvě totožné postavy.

Vzhled hry už teď vypadá tak, že by rovnou mohla jít na pulty obchodů. Na čem momentálně pracujete aby jste hru ještě více vylepšili?

Darkfall bude hra na které se bude pracovat neustále a to znamená i po vydání. Počítáme s průběžným vylepšováním textur, zlepšováním animací, odstraňováním bugů, optimalizováním enginu, atd.

Mnoho hráčů se samozřejmě těší na hodně těžkou a propracovanou PvP hru. Neobáváte se, že systémem který momentálně máte povede k zabíjení slabších hráčů či zabíjení přesilou a tím pádem k odlivu populace?
Darkfall je primárně vytvořená pro PvP. Už jsme znechuceni tou prvoplánovou a okamžitou jednotou znesnadňující PvP. PvP komunita by neměla být neustále diskriminována, jak k tomu v současnosti dochází. Nakonec i ve hrách bez PvP dochází k podobným podrazům jako je kradení mobů, AFK trénování, kempování a tyto hry se s tím bez PvP složky nejsou schopny vypořádat sami. A právě kvůli tomu nejvíce stížností pochází právě z těchto her.
V darkfallu přichází odpovědnost skrz schopnost vyrovnat se se systémem a vynutit si hráčskou spravedlnost. Někdo se samozřejmě může vybíjet na slabších, ale jeho zábava bude trvat tak dlouho než někdo jiný tomu učiní přítrž. V Darkfallu nezačínáte jako bezbranná nicka, ale už od začátku se můžete účinně bránit a tak zabíjení nováčků nebude jen taková kratochvíle pro mazáky. Plný loot a neomezené PvP budou také hrát proti těmto lidem. NPC stráže ve městech budou hlavně bránit jen proti těm nejotrlejším hráčům. A na konec zde nejsou žádné zóny takže odpadá oblíbené zabíjení při nahrávání nové zóny.
A co se týká té přesily. Zde to není jen o počtu. Díky area kouzlům, „friendly fire“ a koliznímu systému je zajištěno, že malá disciplinovaná grupa může porazit i početnější skupinu. Díky tomu že zde nejsou levely, je skoro nemožné vytvořit nepoužitelnou postavu a dokonce i začínající hráč má schopnost se sám ubránit či utéci. Není zde žádný radar nebo jména nad hlavama, ktéré obyčejně zajišťují bezpečný průchod nebezpečným územím.
Nechci aby to vyznělo jako že jsem našli lék na všechny neduhy, které trápí současné MMO hry. Chci říct jen to, že jsme se na tyto problémy podívali a zkusili přijít se svojím řešením. A hlavně jsme dali hráčům tu moc aby si zjednali pořádek sami.

Řekni nám něco o klanovém systému? Zatím to vypadá, že máte trochu odlišná pravidla oproti jiným hrám.
Každý klan má teritoriální a zdrojové body, může zabírat území, budovat města, ale i dobývat města či území jiných klanů. Klany mohou pro sebe získávat moc anebo bojovat proti svým klanovým nepřátelům. Nástroje na management klanu dávají svému vůdci obrovskou svobodu v ovládání celé guildy. To co odlišuje Darkfallovský klan od klanu z běžné hry je preference rasově jednotných uskupeních. Což znamená, že klan kde členové budou tvoření jen z jedné rasy budou mít určité výhody nad ostatníma.

V blízké budoucnosti zamíří na trh spousta áčkových titulů. Jak se bude Darkfall odlišovat? Jak chcete přitáhnout hráče?

Můžu a také Vám vyjmenuji spousty věcí čím se lišíme, ale předně mě nechte zdůraznit proč tohle všechno děláme. Na začátku jsme nebyli spokojeni s určitými pravidly, a do dneška vlastně nejsme. Nerozhodli jsme se udělat nějakou dětinsky snadnou hru, dokonce jsme ani neimportovali nějakou blbost z Asie. Naopak, vytvořili jsme unikátní design, originální nástroje, vlastní technologii s unikátním stylem hraní. Zjistili jsme co hráči chtějí a poučili jsme se s chyb ostatních. Do detailu jsme zvážili každý krok, který by mohl ovlivnit hratelnost našeho projektu.
Darkfal má například skill systém, který se zlepšuje používáním a ne levelama. Více než 10 000 hráčů může být online. Všechny věci ve světe je možné vyrobit hráči. Je zde boj na koních i námořní bitvy. Je zde opravdové střídání počasí a opravdový planetární systém. Terén není generovaný ale ručně udělaný a tím pádem je každá lokace unikátní. Je zde více unikátních mobů než kdekoliv jinde. Klany mohou vlastnit budovy, dobývat, zúčastňovat se masivních bitev nebo vlastnit území. A samozřejmě mnohem a mnohem více.

Budou si moci hráči vytvářet svoje vlastní mody nebo UI?

Interface je opravdu hodně modifikovatelný, ale neuvažuje o tom nechat hráče vytvářet nějaké mody či odlišné UI.

Je zde ještě něco co by jste chtěl zdůrazniv v návaznosti na skill systém?
Jen bych chtěl říct, že všechny skilly jsou v současnosti už ve hře a jediné co zbývá je jejich vybalancování.

Jaká bude strategie a ovládání do PvP a PvE? Prý je umění hráče za klávesnicí důležitější než level postavičky?
Ovládání bude podobné jako v současných FPS. Ale zároveň zde máte inventorář, skilly, kouzla, koně, lodě či dobývací zbraně. A s tímhle vším se musí při boji počítat. Nedá se prostě říct že bude jen záležet na hráčově reakci. Samozřejmě šikovnost hráče bude důležitá, ale zároveň bude hodně záležet i na určitém vybalancování. A jako za jednu z nejdůležitějších věcí v taktice považují kolizní systém, který dovolí používat formace, které eliminují „friendly fire“ a area efekty. Toto vše bude vyžadovat koncentraci a dodržování taktiky.

Pro mmorpg.com odpovídal Tasos Flambouras...

Uživatelský avatar
Tremere
Příspěvky: 756
Registrován: 02 led 2006 20:19
Bydliště: Liberec - The Smoking Geto
Kontaktovat uživatele:

Re: DarkFall

Příspěvek od Tremere » 18 led 2009 01:32

no pokud ta hra bude takova jak slibovali...tj. hra pro hrace - ne pro vsechny...tak budu spokojen :)
uvidime no

Prosimte Aion...ano taky bych si to zkusil...ale je to furt F1-F12 a xy lvlu....to uz jsme hrali a ne malo ne? :p
Kdyz uz mas pratele, je cas najit si nepratele.
-GOLD MMOPRG RULE
Kdyz uz hrat...tak kvuli kvalitni komunite...bohuzel jsem v cechach zadnou nenasel (cest vyjimkam [Sengaia])
Pure PvP jako od Perwolu? HERE > http://www.GuildWars.com
Na co cekat? ??? http://www.youtube.com/watch?v=_bYYT6Wg3Gg

Odpovědět